onedirectiondiary

Alla inlägg den 19 november 2012

Av onedirectiondiary - 19 november 2012 16:40

Bellas perspektiv: killarna skulle komma så jag och Alice hade tagit fram chips och godis. Killarna skulle ta med dricka så då blir det säkert något med alkohol! Vi hörde att det knackade på dörren så vi sprang snabbt dit och öppna. Där stog Emmet och Edward! "Hej killar!" utbrast Alice och kramade om Edward i en storkram (endast för att han stod bredvid henne). "Tjena tjejer!" svarade Edward och Alice kramade om Edward och Emmet och jag också kramade om de. Emmet hade en systemetpåse i handen vilken innebar att de hade sprit med sig! Vi satte oss i soffan i vardags rummet, mina föräldrar var inte hemma de var på bio och sen skulle de ta in på ett hotell för att ha det mysigt eller något sånt. Jag intresserade mig inte så mycket i deras liv! "vi tittar på film!" sa Alice glatt. "Skräckfilm!?" frågade jag. "Ja ni har ju oss om ni blir rädda!" sa Emmet och skrattade. Alice slog till honom lätt på armen och han började kittla henne lite och vi satte oss sedan i soffan och slog på filmen dead silence som var en riktig rysare! Jag och Alice satt nu i killarnas knä med täcket över huvudet. "men tjejer det är meningen att ni ska titta på filmen!", sa Emmet och skrattade. Jag slog till honom på armen och han skrattade igen. 5 minuter senare var filmen slut "vi tar fram snackset och spriten och gör något kul!" flinade Alice. "vi kör sanning eller konka!"sa Edward.
__________________________________________
Hur kommer det går när de kör sanning eller konka!?!??! Niall kommer att komma in senare i novellen! PUSS! <3<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Tjena! Detta är en novellblogg om de fem underbaraste killarna i världen, ONE DIRECTION! Bloggen drivs av två Directioners vid namn Zelma och Alia. Hoppas den gillas xx

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards