onedirectiondiary

Alla inlägg den 20 november 2012

Av onedirectiondiary - 20 november 2012 19:46

Alice perspektiv: Vi skulle köra sanning eller konka! "jag hämtar en flaska vi kan köra med!" flinade Bella och skuttade iväg mot köket. "så vad ska ni killar göra imorgon då?" frågade jag mest för att få igång ett samtals ämne. "jag ska ut på landet för att hälsa min farfar så grabbarna hänger med." log Edward. "Jaha vad kul!" sa jag i samma stund som Bella kom in i rummet med en Coca Cola flaska i handen. "Duger den här?" frågade Bella och höll upp flaskan. Vi nickade alla och Bella satte sig ner på golvet bredvid oss. Hon snurrade flaskan och den stannade på Emmet. "Hmm... Kyss Alice!" utbrast Bella. Innan jag hann tänka var Emmets läppar mot mina. Han kysste mig! "Emmets tur att snurra nu!" sa Bella. Han snurrade flaskan och olyckligt vis stannade den på mig. "Du ska gå i underkläder resten av kvällen!" skrattade Emmet. Jag tog av mig mina kläder och var nu bara i mina underkläder som bestod av ett par vita spetstrosor och en vit matchande BH. Edward busvislade och jag slog till honom lätt på armen.
Tiden rann iväg och killarna körde hem. Under sanning och konka hade jag fått kyssa Emmet och jag fick hångla med Edward! Vi hade druckigt lite sprit men vi var inte fulla. Jag gick in till Bellas rum och vi lade oss i hennes dubbelsäng. Jag hade inte snackat med mamma på hela kvällen "Shit vad trött jag är!" utbrast jag. "Mm jag med, godnatt" sa Bella. "Godnatt" sa jag. Jag måste ta reda på vem killen jag träffade innan är tänkte jag och den natten somnade jag med ett leende på läpparna!
__________________________________________
I kapitel 4 elr 5 kommer Alice att träffa Niall igen så att ni vet! :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Tjena! Detta är en novellblogg om de fem underbaraste killarna i världen, ONE DIRECTION! Bloggen drivs av två Directioners vid namn Zelma och Alia. Hoppas den gillas xx

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards